Redoviti cjelodnevni program
Rad u vrtiću temelji se na postavkama Zakona o ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju, Programskog usmjerenja odgoja i obrazovanja predškolske djece te Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje.
Svi segmenti odgojno-obrazovnog procesa - odgoj, obrazovanje, njega i zaštita - trebaju biti utkani u sve segmente zajedničkog življenja djece s ostalom djecom i odraslima u vrtiću.
Osiguranje dobrobiti za dijete podrazumijeva usmjerenost cjelovitog odgojno-obrazovnog procesa na dijete i njegovu osobnu, emocionalnu , tjelesnu, obrazovnu i socijalnu dobrobit.
U prvim godinama života dijete doživljava niz promjena koje se odražavaju u svim razvojnim područjima. Za njihovo neometano odvijanje nužno je zadovoljavanje djetetovih primarnih potreba te osiguravanje poticajne sredine. To je sredina u kojoj se dijete osjeća sigurno i prihvaćeno, u kojoj uspostavlja kvalitetne međuljudske odnose i ima priliku učiti istražujući, otkrivajući i primjenjujući naučeno
Redoviti programi se provode kao cjelodnevni programi koji počinju s radom u 6,30 sati te poludnevni (5,-satni) program. Skupine se dijele prema kronološkoj dobi djeteta na jasličku skupinu (djeca od 1. do 3. godine) i vrtićke skupne (djeca od 3. godine do polaska u školu).